~Vad nöjd med allting som livet ger~

Hello :D Nå joo de här med att blogga har nu helt fallit bort igen.... har inte haft några bilder så ja. (världens sämsta ursäkt men jag vet. )
Fredag: SÅHÄR ser det ut när jag är nere och äter :D Men ja var med dessa fjantar på fredag, samt ordnade aukkus kalas. De gick vel helt ok :)
På löradg va jag i kokkola på jumppakoulu 1 en kurs nå he va vel sådär men bra sälskap :P
Och ida då har jag spelat schak ( stavning ;) Ätit marengkaka från sweet vasa. Underbart! Sen har jag också plockat plommon från vårt plommon träd :D Nu snart är de träning och efter de skall jag vel va med fjantarna som var på första bilden. :) Have a nice day!




Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback