Hemma igen

Ursäkta för dålig uppdatering men hittade inget nätverk så tyvärr, tyvärr blev det så :( Men nu är jag här igen och smaskar i mig en god donits. Idag har det int hänt nå speciellt, förutom att vi hade det kul med Iisa och Jenni hela dagen. :D Tack för en fin dag flickor. Men nu skall jag visa lite bilder från Uleåborgs Tietomaa.

Man kunde lägga in handen i en kub på ena sidan och sen från anrda sidan så det ut helt annorlunda....

Såhär sog det ut på andra sidan. :D

En vatten stråle som böt färg.:)

När man tittade vanligt sog det ut såhär.......

......och såhär när man tittade genom kikare det böt färg.

Världens längsta man. Som 5 åring var han hela 163cm och vägde 48 kilo. Mer en jag nu. Som 18 åring var han 253 cm . Till hans kläder gick det åt 3 gånger så mycket tyg som till en vanlig människa. :D Vau!

Det fanns en massa saker men tog int bild på allt så här får ni lite av det jag var med om i lördags.

Hejdå :D


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback