Vattenkrig

Det har ståt stilla en stund här i bloggen på grunda av allt möjligt men främst internet problem :D Typiskt! Typiskt! ;) Men det senaste dagarna har jag varit vid fotbollsplan med amanda och tittat på alla möijliga matcher :D Riktigt kul men nu får bilderna ta över :)
Där var några bilder från idag då vi hade vattenkrig jag,amanda och min syster och bror, jenna vägra dock vara med. Ursäkta för den första vildens kvalite :D Ps. Imorgon åker jag iväg till kusinerna så då kommer amanda (som varit med på de flesta bilderna i detta inlägg) att blogga lite men dock på finska så nifår lite språkbad men hade gött :) Pps. Jag brukar aldrig skriva så här mycket :P

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback