År 2012 del 1!

I Januari:
~Jag hade ganska just fått min kamera så var ofta med och fotade när lillebror sika (bild 1)
~Jag baka min första drömtårta/rulltårta i mitt liv (bild 2)
~Jag blev överlycklig när jag hittade en inställning som heter "leksakskamera" (bild 3)
~Jag märkte redan i detta skäde vilken fotomodel Ayas var (bild 4)
 
 
I Februari:
~Jag gjorde min första blogg som finns ännu, konstigt nog :) (bild 1)
~Jag tyckte det var häftigt när pappa hade tagit med en kamera från jobbet när han skulle på fotismatch (bild 2)
~Jag bakade mina första lyckade cupcakes tillochmed bildbevis (bild 3)
~Janna och jag var för första gången ute och fotade tillsamans med våra nya kameror (bild 4)
 
I Mars:
~Var vi med familjen till Oulu där vi besökte "Tietomaa" (bild 1)
~Var en dag med denna typ till vänster men börja känna mig dålig och när jag mätte feber var det 39,1, så då var det slut på allt kul på ett tag (bild 2)
~Jag fick hem ett par örhengen från Elvarinkoru som var handgjorda (bild 3)
~I textilen sticka jag en pippitröja till lillasyster (bild 4)
 
I April:
~Var vi till Ideapark och shoppa med familjen alla utom pappa (bild 1)
~Jag såg Titanic för första gången med Iisa och Matilda i 3D (bild 2)
~Vi var med familjen och kollade på årets musikcafe` (bild 3)
~Jag var på flera tävlingar en av dem var i Jyväskylä (bild 4)
 
I Maj:
~Vi var med familjen (utan mamma dock) till en vattenpark nära Vilmanstrand (bild 1)
~Jag hittade en hjärtformad potatis, bildbevis ↑ (bild 2)
~Mamma och pappa var några dagar i Rom, så vi spenderade tid med Mosters familj och hundar (bild 3)
~Jag lagade också om ett par byxor till shorts (bild 4)
 
I Juni:
~Första sommarlovsdagen och jag och lillasyster på promenad (bild 1)
~Vi spelade monopoly i tältet så passade på att blogga med IPaden (bild 2)
~Jag var med Jenna till Helsingfors till Linnanmäki, KUL! (bild 3)
~Jag lagade våfflor och bestämd mig för att ha min egna "våffeldag" (bild 4)
 
FORTSÄTTNING FÖLJER I NÄSTA INLÄGG! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback