What dosen't kill you makes you stronger :D

En super låt och den rubrik som är överst har snurrat i mitt huvud hela helgen. Alltså som inte dödar gör dig starkare! Vilken härlig filis. :D Helgen blev spenderad i gott sälskap. Lördag tävlingar som gick bra! Jes!! :D Sen söndag super duper träningar tack till alla Opaalit & Riina +Sanna :D Och efter det for jag ama hade kul. Vi bakade:D Och nu borde jag läsa på prov & förhör :( Men senare till ama :D AND I LISTEN TOO SUMMER PARADISE! COME COME SUMMER 2012! <3

Jag tyckte de blev fina men komm fram till att jag inte tycker om macarons. :)

Där var några bilder från tävlingarna. :P Men nu till läxona och förhören. Hade bra :)



Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback