New :D

Ja, hejsan! I'm home :D Komm hem från Iisa runt 8 tiden och sen dess har jag int gjort något nyttigt. :) Men nu tänkte jag visa det jag köpte från stan idag när vi missa bussen för andra gången. TYPISKT! Men på tal om att missa bussen så råka en viss person missa bussen idag när hon skulle åka till skolan, och nå ja man kan vel gissa vem det var. Höll på att gå till busshållsplatsen då jag ser att bussen kommer försöker springa de snabbaste jag kan med Michel Telos låt Au se eu te pego i örorna men.... hinner int så får springa så fort jag hinner till den närmaste busshållstplatsen var bussen kommer och han som tur. :D Okej, nu var det någ babblat och tillbaka till ämnet ja:

Här är bilden med tomaten som fattades i förra inläget. :D

Dihär vackra pennorna orsakade det att vi missa bussen en till gång. Men sånt är livet! :D Men nu tar jag natt så hade bra :)


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback