61 dagar kvar :D <3

Hej, tyvärr har jag int årka slita mig till blogg.se för att göra ett inlägg men nu, nytt försök. URSÄKTA! Sen hade jag också vackra stavfel i förra inlägget och det ursäktar jag också. :D  SEn ett av de viktigaste nyheterna är att det är BARA 61 DAGAR TILL SOMMARLOV! <3 Det har hänt mycket den sistta tiden och oerhört mycket hör ihop med min gympa grupp Opaalit ;) Men dags att börja:

Söndag 25.3 Var jag med några underbara flickor till amanda :DD

Tack för en underbar kväll :D

Nästa måndag rulla vel på som vanligt och ja tisda int nå speciellt va då å rida men annars int nå. Onsda träning med  mycket snack :D Torsdag had vi träningar och sen får vi till musicafe. :) Där min lillasyster uppträde han någ klicka några bilder fast jag sprang efter Ayas för det mesta. :)

Sen var det då freda var och klippte mig och sen åkte vi till tampere ;) Lörda var det då tävling som gick helt åt skogen om man säger så... men tur så hade jag underbara vänner där :P

Några av de som var med sen drog vi iväg till......

Där köpt ja nå en del, men nå ja. Sen söndagen hade vi träning och i slutet av träningen åt vi tårta för Riina had fyllt år. :D

Sen var jag med sötisen Amanda ;) Och nu måndag sitter jag här och gör detta vackra inlägg. :D Snart skall jag vel dra iväg ti nån kompis eller så är ja bara hemma. Men till att sluta detta inlägg tänkte jag lägga en bild på dagens outfit. :D Hade gött ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Dit namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback